Thursday, July 24, 2014

ျဗိတိန္နိုင္ငံ၏ တစ္နွစ္အတြင္းတင္ပါးအလွဆံုးဆုရွင္ အသက္ ၅၃ နွစ္အရြယ္ အမ်ိဳးသမီး


ျဗိတိန္နိုင္ငံ တီဗီစတား Carol Vorderman ဟာ အမ်ားျပည္သူရဲ႕မဲေပးေရြးခ်ယ္မႈနဲ႔ တစ္နွစ္အတြင္း တင္ပါးအလွဆံုးဆု (Rear of the Year) ကို ရရွိခဲ့ပါတယ္။
စြဲမက္စရာ ေနာက္ပိုင္းအလွနဲ႔ သူမဟာ ဒီဆုကို နွစ္ၾကိမ္ရရွိတဲ့ ပထမဆံုး အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးလည္းျဖစ္ပါတယ္။
ဒီဆုကို ဒုတိယၾကိမ္ေျမာက္ရရွိခဲ့တဲ့အတြက္ အသက္ ၅၃ နွစ္အရြယ္ Vorderman က “အထူးသျဖင့္ ကၽြန္မဘဝရဲ႕ ဒီလိုအခ်ိန္ၾကမွ ဆုကို ဒုတိယအၾကိမ္ရလို႔ ကၽြန္မမွာ အံ့ၾသဝမ္းသာ နွစ္ခုစလံုးျဖစ္ရပါတယ္” လို႔ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။
Carol Vorderman ဟာ ရုပ္သံစီစဥ္တင္ဆက္သူတစ္ဦး ျဖစ္ျပီး လူၾကိဳက္မ်ား တီဗီ ရႈိး Countdown ကို ၁၉၈၂ မွ ၂၀၀၈ ခုနွစ္ထိ ၂၆ နွစ္တိုင္ေအာင္ ပူးေပါင္းတင္ဆက္ခဲ့သူလည္းျဖစ္ပါတယ္။
သူမရဲ႕ ေနာက္ပိုင္းအလွနဲ႔ ပက္သက္ျပီး ေျပာၾကားရာမွာ Vorderman က
“ကၽြန္မ ဒါကို ရခဲ့တဲ့ ၂၀၁၁ တုန္းက ေျပာခဲ့သလိုပါပဲ။ ကၽြန္မေနာက္ပိုင္းကို ၾကည့္ခ်င္တယ့္လူေတြ အမ်ားၾကီး ရွိပါ့မလားလို႔ ကၽြန္မ အျမဲသံသယရွိခဲ့တယ္။ အခုေတာ့ ကၽြန္မထင္တာထက္ေတာင္ ပိုမ်ားေနတယ္” လို႔ ဆိုခဲ့ပါတယ္။
Credit: phothytaw


0 comments:

Post a Comment